Hideg / Cold

A hideg idő beköszöntével előszedtem a sálakat és sapkákat. És elmentem fonalat venni, mert hiányérzetem volt. 🙂
A lila pulóver-projekt még folyamatban van, de már tervben van egy khaki-mogyoró-rozsda kardigán, és egy vajszínű sapka is.
Előbbihez még keresem a mintát, de a sapkához megtaláltam a tökéletest. 🙂 Fordítva haladok, ami azt jelenti, hogy előbb egy 10 lácszem széles “pánt” készült el, minden sorban a hátsó ívbe öltött félpálcákból, olyan hosszúságban, ami körbeéri a fejem. Majd a szélét végighorgoltam láncszemekkel, és ezekbe készülnek a kis csillagok. 🙂

20161112_103033

‘Cuz the cold weather, I pulled my scarves and hats. And I went to shop some ball of yarn, because I feel some deficit. 🙂
The purple sweater project is still in progress, but already there is a plan to a khaki-hazel-rust cardigan and a cream-colored cap.
For the cardigan I still looking for a pattern, but I found the perfect for the cap. 🙂
I swapped the moves, which means that first I made a 10-st-wide chain “strap” a length that extends around my head. Then I crochet along it’s side with chains, and then I worked with this pattern. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

